Er was eens. Verlanglijstje n°1

Neen, geen verlanglijst voor Kerst (alhoewel, iedereen die zich aangesproken voelt, cadeaus worden ten zeerste geapprecieerd), wel eentje voor op mijn wat-koop-ik-met-mijn-eerste-loon-lijstje. Voor de overenthousiastelingen onder jullie, neen, ik heb nog geen werk… Maar tijdens het thesissen, dwalen mijn gedachten wel eens af naar mooiere oorden. Oorden zoals de prachtige toekomst waarin ik instant een job ga vinden en keiveel centjes ga verdienen. En met die centjes ga ik mooie dingen kopen (want ik hou van mooie dingen, vraag maar aan mijn mama).

Leuk ding  nummer 1: een matras! Ik heb wel een matras hoor (zou wel heel erg zijn), maar die heeft eens een tijdje op z’n zij gestaan. Met als gevolg dat er een gigantische bult in zit nu. Eigenlijk is de matras één bult waar je dus enkel maar van af kunt rollen. Rug- en nekpijn inclusief.

Onesie

Leuk ding nummer 2: een Kigu! Een Kiwadde? Een Kigu! Is het een pyjama of gewoon een awesome verkleedpak? Het kan beiden zijn! Het is een trend die over kwam waaien uit Japan (where else?!) en daar zijn we hier heel erg blij mee. Ik heb er al eentje gepast in Groot-Brittannië (remember), maar vond die toen wat te duur. Sindsdien heb ik er iedere seconde spijt van gehad. Vooral omdat Josefien, die hem wel kocht, me er al op gewezen dat hij iedere penny waard is! Silvy van Miss Smeerkaas wees me erop dat je ze kunt bestellen via het wonderlijke wijde web! Dus deze komt op het verlanglijstje. Met zijn 40£ kost ie stukken minder dan de matras, dus misschien hoort ie wel een plaatsje hoger.

Kigu Lemur en eekhoorn

Leuk ding nummer 3: tickets voor het concert van Edward Sharpe and The Megnatic Zeros. Ik zal snel een job moeten vinden want deze muziekgoden komen eind januari al naar de AB. Sinds ik ‘Home’ hoorde in de begintune van ‘Ist nog ver‘, was ik verkocht. Het werd mijn zomertune en de rest van de cd mijn levenstune.

Nog eventjes een berichtje voor de reclamemakers van Peugeot: You killed the magic!

Liefs Janne

