Er was eens. Naailes n° 1

Jurkje

Ik naai nu al een tijdje. Mijn mama heeft me vorig jaar de eerste stappen geleerd, nu leer ik zelf te vliegen. Ik vind het zalig hoe naaien ontspant. Plots zijn al mijn piekergedachten heel erg ver weg. En het resultaat is ook altijd fijn meegenomen. De stof voor deze jurk vond ik in de Sleepstraat (Gent). Een aanrader voor iedereen die van goedkope stofjes houdt! Het patroon komt uit een Britse Burda.

Jurkje 1

Het volgende projectje wordt waarschijnlijk een rokje, al heb ik heel veel zin om deze jas van Elisabeth and James na te maken. Met zijn volle 795$ zal hij wellicht nooit de mijne zijn. Het feit dat ie uitverkocht is, helpt ook al niet. Ik ga dus op zoek naar een goed patroon voor een jas en mooie fluffy roze stof  ;-).

cocoon coat Elisabeth and James         cocoon coat

Bron: Cupcakes and Cashmere

Liefs Janne

