Er was eens. Veel te weinig tijd

Zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben, is het hier erg stil de laatste tijd. En dat spijt me! Want ik hou van bloggen en ik hou van jullie, maar ik kan het tegenwoordig maar moeilijk opbrengen om me achter de computer te scharen om te bloggen. Mijn laatste studiejaar is ingegaan en dat gaat samen met een heleboel thesissen (oh joy!). Lezen, schrijven, denken en in slaap vallen dus. Ik ben ook wat ziek geweest de laatste weken… MAAR geen excuses meer! Ik doe ook een heleboel leuke dingen! Ik ben verhuisd naar een prachtig appartementje in hartje Gent, ik probeer wat meer te schilderen en te naaien, ik heb vandaag mijn eerste yogales gevolgd…

The best is yet to come

Maar naast al die andere dingen, spookt Fairytale of Ghent altijd wel door mijn hoofd. De blogs van Iris en Court hebben me de laatste tijd enorm geïnspireerd. Zij vertellen mooie verhalen vanuit hun eigen ervaringen, maar slagen er ook telkens in om iets meer te vertellen. Vooral dit artikel van Court heeft me aan het denken en doen gezet. Eerst en vooral ben ik erdoor voor het eerst yoga gaan volgen (iets wat ik al jaren zeg dat ik ga doen, maar nooit gedaan heb) en het heeft me doen nadenken over Fairytale. Waar wil ik naartoe met de blog? Wat wil ik vertellen? Dit is mijn eerste poging om wat persoonlijkere blogposts te schrijven, je mag er nog wel wat gaan verwachten ;-). Ik denk ook na over een nieuwe lay-out, nieuwe invalshoeken, nieuwe manieren om jullie te blijven boeien. Heb je iets fijns te vertellen? Laat het me weten! En dan werken we in de toekomst misschien samen aan een mooier sprookje!

Liefs Janne

