Er was eens. Miley Cyrus en haar schuimen vinger

Leave Miley alone! Ik hou ervan om dit te roepen als mensen weer eens beginnen over de laatste schreeuw om aandacht van Miley -Hannah Montana- Cyrus. Oké, ze maakte het wat bont tijdens de MTV Video Music Awards, en de betekenis van haar laatste clip is me ook een beetje ontgaan, maar ik vind het vooral grappig (en ik denk zij ook). Ook quite funny, zijn de grapjes die daarna maar bleven toestromen op Pinterest en 9GAG.

Cousin Luann

Lohan, Spears, Hilton picking up Miley Cyrus

Dit filmpje heeft me ook herhaaldelijk weten te amuseren (understatement of the year):

En als kers op de taart deze Can’t stop, won’t stop-trui! Jammer van de 45€ en het afschuwelijke model, anders hing deze al lang in mijn kleerkast!

cantstop_wontstop_trui

Ik draag deze post op aan mijn mede-MileyCyrusfan en twerkpartner Jens! En remember: leave Miley alone!!Liefs Janne

