Er was eens. Mijn DIY-haarspeld!

Ik was deze week in een creatieve bui en besloot om nog eens een DIY-projectje te doen. In mijn juwelendoos lagen nog twee paar vrij ‘over the top’ oorbellen van H&M die ik eigenlijk totaal niet meer draag, perfect om iets nieuw mee te maken dus! Ik heb lang haar dus een speld kan ik altijd gebruiken. Mijn (niet zo mooie) oorbellen hebben dus een nieuw leven gekregen als prachtige haarspeld!

 

sdf

zer

Ik heb opnieuw eerst alle kralen uit de oorbellen gehaald en dan met de Schmucksteinklieber ^^ op een stukje plastiek (in een mooi vormpje gesneden) gelijmd. Het is wel een beetje prutswerk maar het loont zeker de moeite! Je kan de kleine kraaltjes best met een pincet nemen want die lijm raakt anders tussen je vingers en onder je nagels. Je kan best ook eerst een ontwerpje tekenen of al eens uitleggen zonder lijm want eens het erop kleeft kan je het niet meer veranderen ;). Eens je juweeltje af is kan je het op een speld lijmen (je kan natuurlijk doen wat je will een diadeem of ketting of armband kan ook 🙂 ). Heb je zelf nog wat oude juwelen liggen die je wilt transformeren? Stuur me een mailtje en ik help je graag op weg 🙂 xx Valerie

xx Valerie

