Er was eens. Limonade

Zelfgemaakte limonade

Frank en Sabine beloven ons zwoele dagen! Veel drinken wordt de boodschap! En wanneer je water beu bent en liever geen overzoete suikerdrankjes drinkt, kan je ook zelf limonade maken. Ik ben alvast fan.

Volgens mij zijn er wel meerdere manieren om zelf limonade te maken, maar ik deed het zo: een volledige citroen in stukjes snijden, een liter water en een paar lepels rietsuiker allemaal samen in een kan. Ik heb wat geroerd met een houten lepel, maar volgens mij hoeft dat zelfs niet. Daarna een dagje/nachtje laten trekken in de koelkast en dan GENIETEN! Heel gemakkelijk dus!

Toen mijn limonade bijna op was, heb ik opnieuw een halve liter water ingegoten en wat suiker toegevoegd. Na een dagje had ik opnieuw lekkere limo… Ideaal om te verfrissen tijdens het studeren, op het strand of gewoon zomaar omdat het kan!

Liefs Janne

