Er was eens. Ne me quitte pas

Ik ben geen zo’n muziekmens. Ik luister graag naar muziek, maar dan vooral op de radio. Maar als ik dan toch eens muziek vind die ik echt heel graag hoor, dan kan ik er honderd keer naar luisteren. Nu ben ik het lot heel erg dankbaar dat ik net in de auto zat toen Tout Va Bien tijdens de ‘Week van Eigen Kweek’ van Studio Brussel hun eigen versie van ‘Ne me quitte pas’ van Jacques Brel bracht. Want sindsdien heb ik het al minstens 35 keer herbeluisterd via hun site. En zo’n prachtige muziek wil ik mijn lieve bloggertjes niet onthouden. Dus bij deze: Luister even, geniet ervan en vergeet zeker niet te stemmen voor Tout Va Bien want ze werden geselecteerd voor de Nieuwe Lichting van Studio Brussel.

Aangezien ik geen filmpje op de blog kan zetten, kan ik enkel linken naar de pagina van StuBru en jullie proberen te overtuigen om het zeker te doen! Je zal er geen spijt van krijgen! *

Nieuwe Lichting: Tout Va Bien covert Jacques Brel | Studio Brussel

Tout va bien

Liefs Janne

