Er was eens. Een DIY-oorbellenrekje.

Nu de lente eindelijk in het land is, heb ik mij ook eens aan de lenteschoonmaak gezet. Ik heb mijn hele kamer van boven tot onder opgeruimd! En dan vind je al wel eens iets terug. Zoals een fortuin aan oorbellen. Nu ben ik blij dat ik ze gevonden heb maar ik wil ze niet meer laten rondslingeren… In de kast vergeet ik ze sowieso dus ze moeten op een of andere manier uitgestald worden. In een creatieve bui heb ik dan maar dit oorbellenrekje gemaakt uit een oude ringmap en een sjaaltje dat voor de vuilbak bestemd was. Dus bij deze: mijn allereerste DIY-project ooit, en al meteen een episch kunstwerk (de ironie… maar je moet ergens beginnen). Je kunt de nietjes nog wat zien maar met wat roze stift/nagellak is ook dat snel gefixt! Wil je zelf zo’n rekje maken? Mail me (valerie.dewever@gmail.com) en ik laat je precies weten hoe het in elkaar zit!

IMG_2044

xx Valerie

