Er waren eens. Echte poppetjes

Zoals jullie misschien al weten, schilder ik graag poppetjes (voor diegenen die het nog niet wisten, check dan deze post). De laatste dagen loop ik met het idee om van mijn getekende poppetjes echte te maken! Dus ging ik op onderzoek en dit is wat ik al allemaal vond:

Knuffels

  1. De boho mom van Boho Baby Bump maakte deze prachtige pop voor haar dochtertje. Geen tutorial, maar heel wat foto’s die je al een eind verder helpen.
  2. Alis Fox op Etsy – €43,67
  3. Lucky Boy Sunday
  4. Illustratice Emily Winfield Martin kan naast prachtige illustraties maken, ook leuke knuffelbeesten naaien.
  5. Gwen Loves Harold

En als ik eens heeeel veel zin heb om uit te zoeken hoe het moet, wil ik graag deze hippe walvis maken. Op de Finse blog Valaan Villapaita staat dan wel een tutorial, maar niet in het Engels… Google, translate please!

5736878281_b2f2efbac7

Liefs Janne

