Er waren eens. Nieuwe poppetjes

Ik vertelde jullie al over mijn poppetjes en over mijn poppetjes op aanvraag.We zijn ondertussen twee maand verder en de poppetjesbusiness draait goed!

Eerst was er Hanne die haar liefje Philippe wilde verrassen met een origineel portret.

Hanne en Philippe met hart

Daarna maakte ik er eentje voor mezelf. Eigenlijk van mezelf voor mijn liefje (hij staat er toevallig ook op). Romantisch en zo van die dingen. Ik vind deze persoonlijk minder goed geslaagd (te weinig detail), maar dat is een goeie reden om het later nog eens opnieuw te proberen!

Jonas en Janne namen

Na ons portret gezien te hebben, bestelde een van Jonas’ huisgenoten een portret van zichzelf, Jonas en hun derde huisgenoot.  Het was best wel een hele opgave om drie jongens te schilderen, maar ik ben tevreden met het resultaat (en de jongens denk ik ook)!

Jan Jonas Thomas met namen

Na dit alles ook zin gekregen in een gepersonaliseerd aquarel voor jezelf of als cadeau? Stuur me gewoon een mailtje (jannedequeker@gmail.com) met enkele foto’s en voor een zacht prijsje (samen af te spreken) ben jij de trotse eigenaar van je portret (het origineel en digitaal).

