Er waren eens. Twintig klassiekers

Tijd voor goede voornemens! Ja ik weet dat het bijna februari is, maar de examens hebben ervoor gezorgd dat ik het opstellen van goede voornemens moest uitstellen. Dit jaar wil ik graag klassiekers lezen. Tadaaa! Ik lees graag en best wel veel, maar meestal ga ik naar de bib en kies ik de mooiste kaften. Dit jaar niet! Na heel wat surfen heb ik een lijst kunnen maken met klassieker. De lijst is niet volledig objectief opgesteld (mijn Google zoekterm: classic books must read women).

Overzicht titels

Ik weet dat het echt helemaal perfect zou zijn als ik ze in het Engels zou lezen, maar dan zou ik er niet veel van verstaan. Daarom staan de Nederlandse titels er ook bij, om ze beter terug te vinden in de bibliotheek.

Boeken Collage

Morgen begin ik eraan en telkens wanneer ik een boek heb uitgelezen post ik hier een kort verslagje!

Liefs Janne

