Er was eens. Een snel vervlogen jaar

Het moest ervan komen, 2012 zit er bijna op. Aan goeie voornemens begin ik morgen pas (al zal ik ze waarschijnlijk niet kunnen posten wegenst luieren in de zetel), maar terugkijken kan vandaag al. Ik wil niet sentimenteel gaan doen, al bij al was 2012 wel goed voor me. Hopelijk kunnen jullie ook gelukkig terugkijken naar 2012 en uitkijken naar 2013. Geniet ervan!

tumblr_mfw8swCWqH1qkye3so1_500_large

12 x 2012

  1. Nieuwe vrienden, nieuwe blog, nieuwe hobby’s, nieuwe gewoonten, nieuw kot (2x)
  2. Op de proef gesteld door de almachtige universiteit
  3. Leren naaien, stempelen, schilderen.
  4. Sport opnieuw opgegeven, diëten ook
  5. Mijn lange haren geknipt
  6. Een vriend verloren
  7. Evenwicht tussen school en creativiteit gezocht en gevonden
  8. Mezelf gezocht, nog niet gevonden
  9. Gewikt en gewogen en goed bevonden
  10. Turkije, Sardinië en Berlijn gezien
  11. Eindelijk de jas met panterprint gekocht
  12. Spotted: samenkomen, uiteen gaan, bezwangerd, geworpen, getrouwd, gescheiden, alleen, samen.

tumblr_mfv1wieoHC1rbs1e0o1_500_large

Liefs Janne

